Flash News
Mail Instagram Pinterest RSS

BR HOM




Produk makanan kesihatan untuk seisi keluarga.. keluaran bumiputra untuk membantu perkembangan saraf dan kecerdasan otak. Diolah secara homeopati dan biokimia beserta ayat-ayat suci AlQuran. Telah diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (MAL11060050TC)dan disahkan Halal oleh Jakim. Bertindak balas secara semulajadi dan menyeluruh. Sesuai untuk semua peringkat umur.



BR HOM + PLUS
KANDUNGAN : 120 biji
HARGA : RM18.00


BR HOM + PLUS
KANDUNGAN : 240 biji
HARGA : RM32.00



Hubungi saya : Lyz -016 2251503

TESTIMONI

Nama : Ridhwa Nur Raihan binti Misran
Umur : 14 tahun

“Saya merupakan pelajar di Sekolah Menengah Tun Aminah, Batu Pahat dan merupakan anak keempat. Saya sering menghadapi masalah untuk memahami pelajaran matematik dan sering cuai dalam bidang pengiraan. Saya berasa sangat bimbang dan runsing terhadap pelajaran matematik kerana selalu mendapat markah yang rendah dalam peperiksaan. Semasa di sekolah rendah, saya telah mula mengambil makanan kesihatan pada 3 bulan sebelum peperiksaan UPSR. Saya telah mencuba produk keluaran Hasla Integrated. Dengan pengambilan makanan kesihatan ini, otak dan minda saya berasa cerdas. Alhamdulillah, dengan izin Allah S.W.T, saya telah mendapat keputusan yang boleh membahagiakan hati ibu bapa saya iaitu 4A 1B. Semoga Allah sentiasa menbantu saya di masa hadapan, InsyaAllah.”


Nama : Normah binti Bonari
Umur : 40 tahun 
“Sebagai seorang pengasuh di sebuah tadika, saya sering menghadapi perasaan rendah diri yang melampau dan sukar berhadapan masalah yang remeh-temeh. Walaupun saya sudah berkeluarga dan mempunyai 5 orang anak, namun sikap ini selalu wujud ketika saya menjalankan tugas di tadika untuk mendidik anak-anak kecil yang berusia 5-6 tahun. Dengan mengamalkan pengambilan makanan kesihatan BR Hom, perubahan ketara yang positif dapat dilihat dalam diri saya. Kini saya dapat mengawal perasaan dan fikiran saya dengan baik. Saya lebih penyabar, tenang, dan gembira. Saya dapat menyelesaikan masalah yang mencabar dalam suasana kerja bersama anak-anak tadika saya. Saya berasa amat bersyukur ke hadrat Ilahi kerana dapat menjalankan tugas dengan tenang dan gembira.”


Nama : Pn Rohani binti Md Zaini
Ibu pengguna kepada :
*Intan Norliana bt. Zakaria, Tahun 3, SK Jengka 16
*Intan Syafika bt. Zakaria, Tingkatan 2, SMK Jengka Pusat
*Mohd Zulfadzli bt. Zakaria, Tingkatan 5, SMK Jengka Pusat
*Intan Syafinaz bt. Zakaria, Tingkatan 6, SMK Jengka Pusat

Mula mengambil BR Hom + plus semenjak tahun 2008 hingga sekarang. Pencapaian anak-anak dalam pelajaran adalah cemerlang. Dengan pemakanan berterusan ia dapat membantu anak-anak saya menjadi berani untuk berucap dihadapan ramai dan sentiasa bertanya pada guru sekiranya ada kemusykilan. Setelah mendapat tahu keberkesanannya pada tahun 2009 saya sendiri telah mendaftar sebagai wakil pengedar.




Nama : Mariani BT. Masri
Ibu pengguna kepada : Aina bt. Omar 
Pelajar cemerlang untuk Sek. Keb. dan Sek. Agama. Mula mengambil BR Hom pada 2007 melalui jurujual yang membuat promosi di sekolahnya. Dalam masa 45 hari diamal secara berterusan, anak saya menunjukkan perubahan dari segi sikap dan pelajaran. Sehingga kekarang dia menjadi pelajar cemerlang dan pelajar harapan sekolah di sekolah. Terima Kasih BR Hom.


Nama : Redzuan (Terengganu)Saya diperkenalkan br hom plus dari seorang kenalan. Mengamalkan br hom plus kerana ingin mencuba untuk diri sendiri dan anak-anak. Alhamdulillah ada kesan positif kepada anak-anak dan saya terutama dari segi cara berfikir dan tenaga. Tetapi apa yang lebih menarik saya mengalami masalah kulit kering bersisik. Sudah lama saya berhenti dari mengambil sebarang ubat. Setelah mengamalkan br hom plus kulit saya mula menjadi halus dan pulih. Saya bersyukur kepada Allah kerana tidak menyangka kesannya juga sebegitu.



Tam (kedah)

Menjadi usahawan adalah sesuatu yang mencabar. Sebelum ini saya mengalami kesukaran tidur pada waktu malam kerana tekanan kerja. Ini menjadikan badan menjadi lesu pada waktu pagi. Alhamdulillah setelah mencuba br hom + plus saya mendapat tidur yang berkualiti walaupun sekejap. Dengan itu saya boleh menjalani hari-hari dengan lebih bersemangat dan bertenaga.

0 comments:

Post a Comment